Przejdź do głównej zawartości

"Mój dziennik podróży" - wygrana w konkursie :)

Na stronie fb bloga Podróże z Mamą i Tatą odbył się konkurs, w którym do wygrania był właśnie "Mój dziennik podróży". Tak się szczęśliwie dla nas złożyło, że wygrałam go dla naszej Nikolki. Będzie dla nas dodatkowym ciężarem (jest w twardej okładce) podczas wycieczek (do całej góry książeczek, które są nam niezbędny przy zdobywaniu odznak), ale z chęcią będziemy go nosić, bo pamiątka z niego będzie przednia.
Jest w nim kilka stron, które osobiście bym pominęła; ale także sporo, które bardzo przypadły nam do gustu. Podejrzewam, że na przyszłość wybierzemy, te które u nas najlepiej się sprawdzą i będą najchętniej wypełniane, a potem zrobimy własną wersję takiego dzienniczka (czy też kroniki).
Przygoda z tym dzienniczkiem jeszcze przed nami, a już mam pomysły na nasze własne - szybkie pobudzenie kreatywności ;)

Przed Wami wybrane strony, z tych które podobają nam się najbardziej:









Tutaj na myśl od razy przyszła mi zupa pomidorowa z Chatki Puchatka - mhm pychota ;)



Ta strona chyba najmocniej zdobyła serce Nikolki - mania zbierania pieczątek się objawia :D


A takie naklejki były w komplecie:



Komentarze