Przejdź do głównej zawartości

Koniec roku początkiem nowego ;)

Oficjalnie pożegnaliśmy rok 2016 i z nadzieją patrząc w przyszłość witamy Nowy - 2017.
Jest trochę spraw i rzeczy, które planuje ogarnąć w tym roku.
Ponownie przyłączam się do wyzwania czytelniczego - przeczytam 26 książek w 2017 roku, choć w tym miałam chwile zawahania czy mi się uda. 30 grudnia dokończyłam 26 książkę :)

W 2016 roku ponownie miałam przyjemność uczestniczyć w pisaniu wspólnego tomiku (więcej tutaj). Ze względu na obowiązujący limit znaków, nie zawarłam w swoim opowiadaniu wszystkiego co chciałam i bardzo nad tym ubolewam. Kilka osób wyraziło chęć przeczytania ewentualnej obszerniejszej wersji, co w połączeniu z moim ubolewaniem może zmobilizuje mnie do pisania. ;)

Chciałabym również zawitać na Targach Książki w Krakowie, bo jakoś do tej pory nie było mi dane. Co łączy się z pomysłem oszczędności kontrolowanych moim (tworzącym się nadal) kalendarzem.

Pomysłów pewnie przybędzie, inne ulegną zmianie, bądź staną się nieaktualne. Nie pozostaje mi nic innego, jak życzyć wszystkim, aby ten rok był lepszy od poprzedniego. Dużo pozytywnej energii, refleksji i pracy nad sobą. Powoli dojrzewam do myśli, że jeszcze długo nie zmienię tego co wokół mnie, ale mogę zmienić swoje podejście i to jak na mnie to otoczenie wpływa. Życzę sobie i Wam wewnętrznej siły 💪 oraz czerpania radości z drobiazgów. 😁

Komentarze