Przejdź do głównej zawartości

Book Tour - "52 kolory życia" tom. I i II - Magdalena Kozioł

Zgłosiłam się do kolejnego Book Touru, którego organizatorką jest Kasia z Poligonu Domowego.
Właśnie jestem po lekturze I i II tomu "52 kolory życia" - Magdaleny Kozioł.



Przyznam szczerze, że początek miałam ciężki. Trudno było mi się skupić na historii Sally, w którą autorka dosyć często wplatała kolor przewodni rozdziału. Taki nietypowy sposób podejścia do życia, jako palety barw, szybko jednak do mnie przemówił. Wspomnienie wszystkiego, co w danym kolorze otaczało bohaterów, przestało rozpraszać, a wręcz zaczęło uzupełniać historię i szybko się wciągnęłam. Chętnie przeczytam dalsze losy wszystkich bohaterów (nie tylko wspomnianej już Sally).

Tom I
Poznajemy główną bohaterkę - Sally i jej bliskich - chłopaka Tomka i przyjaciółkę - Martę. Kilka stron dalej poznajemy również Jacka, jego żonę Anetę i synka Stasia. Nie trudno się domyślić, że ich pojawienie się na kartach książki nie jest przypadkowe ;)
Sally jedzie nad morze w sprawach służbowych związanych z planowanym otwarciem kolejnego sklepu z kosmetykami. Jak to zwykle bywa, pojawia się "w niewłaściwym miejscu o niewłaściwej porze". I tak to się zaczyta... Jedno spojrzenie zmienia wiele. Jak wiele? Przeczytajcie ;)

Tom II
Sally z Tomkiem pojawiają się w szpitalu, gdzie po zawale przebywa jej tata. Po pewnym czasie - kiedy poprawia się stan taty, jak również jej samej po nadmorskich przejściach, wraca nad morze. Chce kontynuować swoje przedsięwzięcie, ale nie zamierza kontynuować rozpoczętej tam znajomości. Zamiary zamiarami, ale los ma swoje plany... ;)

 Moje notatki :)


Wydawnictwo: Pociąg do natury
Stron: tom I - 97
           tom II - 111

Komentarze