Przejdź do głównej zawartości

Muffinki z twarogiem

Wczoraj wypróbowałyśmy z córcią nowy przepis - na muffinki z twarogiem.
Przepis znalazłam tutaj i bardzo lekko go zmodyfikowałam, a w zasadzie dodałam tylko cynamon do twarogu.



Według przepisu mamy kilka opcji wyboru składników (np. według tego co akurat mamy na stanie) i tak ja użyłam:
* 2,5 szklanki mąki
* 2 jajka
* 100 ml oleju (można dać 100g rozpuszczonego masła)
* 1 szklankę mleka (można zamienić na kefir lub jogurt)
* 1 łyżka cukru waniliowego
* 2 łyżeczki proszku do pieczenia
* 1/2 szklanki cukru
* szczypta soli

nadzienie:
* 250g twarogu półtłustego
* 2 łyżeczki cukru waniliowego
* ja dodałam jeszcze 2 łyżeczki cynamonu
* w związku z cynamonem dodałam również cukier - "na oko", tzn. dodałam troszkę, wymieszałam, spróbowałam i dodałam jeszcze troszkę - według uznania

Część muffinek potraktowałyśmy mleczną polewą ;)

Całość wykonałam według przepisu ze strony Sweet Shoop, a oto nasza foto-relacja:



nadzienie 




Komentarze