Przejdź do głównej zawartości

Zmiany, zmiany, zmiany...

Jak już wspomniałam ostatnio zmiany w moim życiu już się zaczęły.
Pierwsza z nich i najważniejsza to taka:





13 czerwca - w piątek - zmieniłam stan cywilny i nazwisko. :) Ale to dopiero wierzchołek tego co przed nami. :) Zmiany dotyczyć będą również Filcowych Fantazji, które.... poszerzą "działalność". O papier, materiał i co tylko przyjdzie mi do głowy. Zamierzam spróbować swoich sił w wykonywaniu np. kartek, albumów...
Ale "motywem przewodnim" pozostaje mój ukochany filc i jemu będę wierna. :D Tak, więc moje nowe twory będą miały przynajmniej wstawki, czyli jakieś dodatki wykonane właśnie z filcu.


A tu przy okazji namiastka NASZEGO DNIA :*

13.06.2014r.

13.06.2014r.

Dziękujemy rodzicom, rodzeństwu, świadkom i małym księżniczkom za to, że byliście z nami w tym wyjątkowym dniu. :*


A tu kuzynki w drodze z USC:
z prawej nasza córeczka Nikolka, która była cudowną drużką w wersji mini,
z lewej kuzynka Niki - Milenka, która zadbała o rozładowanie stresu nowożeńców krótką, ale bardzo miłą oprawą muzyczną - dziękujemy :)



Komentarze