Przejdź do głównej zawartości

Wszystko odkładam na bok, czyli zmiana kolejności "tworzenia"

Tym razem post będzie bez zdjęć. Dzisiaj niczego nie pokazuję, ale chciałam zrobić dla Was małą zapowiedź.
W sobotę 21 czerwca, na mojej facebook'owej stronie otrzymałam wiadomość - ot też mi wyczyn :P
Jednak sprawiła ona, że moje dotychczasowe plany - co do kolejności wykonywanych rzeczy - musiałam trochę zmodyfikować. Przede mną nowe wyzwanie, a zarazem nowe doświadczenie. 

Na razie nie ma mnie w domu, ale od niedzieli lub poniedziałku zabieram się ostro do pracy. Pomysłów miałam pełną głowę, ale zdecydowałam się już na jeden z nich i nawet szablon powstał. I obiecuję, że efekt końcowy zobaczycie już w przyszłym tygodniu, ponieważ czas ma tu duże znaczenie. Na razie nie chcę zdradzać szczegółów, ale już niedługo dowiecie się o co chodzi. 

Jak już wspomniałam dla mnie to nowość, więc jestem lekko podekscytowana, ale i pełna nadziei, że wszystko się uda.

Czekajcie cierpliwie i już teraz zapraszam Was, bo będziecie mięli okazję przyłączyć się razem ze mną do pomocy. - No i już się trochę wygadałam. :P

Komentarze