Przejdź do głównej zawartości

CZYSTE TATRY: Hala Gąsienicowa

Swoją przygodę rozpoczęliśmy w czwartek 29 czerwca. Po ponad 2 godzinnej podróży dotarliśmy do Zakopanego.
Na Górnej Równi Krupowej zorganizowano pole namiotowe dla Wolontariuszy akcji Czyste Tatry. My również z niego skorzystaliśmy, a po rozbiciu namiotu wśród innych Turystycznych Rodzinek (które bardzo ciepło nas przyjęły i szybko się zorganizowały do pomocy nam przy namiocie i przeniesieniu bagaży 👪👍), poszliśmy coś zjeść.
Następnego dnia, po godzinie 9:00, zarejestrowani, zaopatrzeni w koszulki akcji, identyfikatory Wolontariuszy i gotowi do drogi, ruszyliśmy na przystanek, skąd podjechaliśmy do Kuźnic. Droga krótka, ale w przypadku małych nóżek bezsensowne tracenie sił 😉.
Wraz z panem przewodnikiem rozpoczęliśmy wędrówkę niebieskim szlakiem, prowadzącym przez Boczań, do Schroniska PTTK Murowaniec na Hali Gąsienicowej.
Czas wolny Nikolka przeznaczyła na regeneracyjną drzemkę, aby nabrać sił na powrót. Wracaliśmy kawałek tą samą drogą, a na rozejściu szlaków na Przełęczy między Kopami skręciliśmy w lewo, na szlak żółty. Szlak ten prowadzi przez Dolinę Jaworzynki do Kuźnic. Jeśli ktoś wybiera się z dzieckiem, które idzie już na swoich nogach, polecam nie zmieniać kierunku przy wyborze drogi - Doliną Jaworzynki łatwiej będzie dziecku zejść, niż wyjść, ponieważ kamienne "stopnie" na trasie miejscami są strome.

Skład na dzisiaj: Nikolka, mama Kasia, tata Daniel oraz inne Turystyczne Rodzinki