Przejdź do głównej zawartości

Ugotuj Mi Razem

Kilka dni temu natrafiłam na akcję pod hasłem "Ugotuj Mi Razem" organizowaną przez ugotowani.tv.
Akcja trwa od miesiąca i potrwa jeszcze miesiąc, ale ja nie mam zamiaru na tym miesiącu poprzestać.
Z Nikolką bardzo często urzędujemy w kuchni razem - a to babeczki zrobimy, czy jakieś ciasto; a to na sałatkę kroimy. Najbardziej do tej pory zadziwiło mnie jak 3-letnie dziecko radzi sobie z wyrobieniem ciasta na pizzę - poprawiać już nie ma co :)
Jednak nie tylko ze mną Niki poznaje smak "kuchennej zabawy". Przy tacie przestała bać się okropnie hałasującego (naprawdę okropnie) blendera. Z babcią tłucze kotlety i gotuje zupę. Naleśniki są "przechodnie" i towarzyszy temu, kto akurat je robi.



Dla wątpiących w słuszność akcji, polecam wpis "8 powodów dla których warto gotować z dzieckiem".

Na Facebooku utworzone jest wydarzenie pod hasłem akcji, gdzie wrzucane są zdjęcia ze wspólnego gotowania/pieczenia/itd, oznaczane hasztagiem #ugotujmirazem. Dzięki temu każdy ma okazję obejrzeć poczynania i zasięg akcji w jednym miejscu. Sama się do niego przyłączyłam, jednak w głowie już mam pomysł na osobną zakładkę u siebie. ;)

Tymczasem dzielę się z Wami naszym wspomnieniem wigilijnych pierogów i wczorajszymi naleśnikami:


Komentarze