Przejdź do głównej zawartości

Książki na poprawę humoru ;)

Znalezione w sieci:

Zgadzam się, ale w naszym kraju książki są stanowczo za drogie i w moim przypadku zazwyczaj znajdzie się coś "pilniejszego". Jednak obok takich okazji nie można przejść obojętnie. Wydawnictwo Znak urządziło promocję książek w wersji torebkowej - 3,90 za jedną; przy czym zamówić można było 6 jednorazowo.
Kocham takie ceny, choć nasz budżet niekoniecznie, bo nigdy nie kończy się na jednej czy dwóch. :P

Tak było i tym razem. Zamówiłam cztery i to zapewne tylko dlatego, że stan konta na tamtą chwilę nie pozwalał na więcej - i dobrze :D
Dziś w południe odebrałam paczkę, która czekała na mnie w Kiosku RUCH-u od piątku.








Problem jest tylko taki, że muszą swoje odczekać na półce (ciekawe na której je zmieszczę :/ ). Pierwszeństwo mają książki pożyczone, bo i tak już mi głupio, że tyle trzymam.

A tak przy okazji dołączyłam do wydarzenia na fb: Przeczytam 52 książki w 2015 roku - ciekawe co mi z tego wyjdzie, bo ciężko to połączyć z haftowaniem :P A w głowie kiełkuje mi jeszcze jeden pomysł....

Komentarze