Przejdź do głównej zawartości

Spotkanie autorskie Asi Szarańskiej

Aktualizacja z dnia 06.08.:
Właśnie dodałam dwa chabrowe brylanciki, a z napisu zrezygnowałam, żeby nie przesadzić.




20 czerwca miałam przyjemność uczestniczyć w pierwszym (i z pewnością nie ostatnim :*) spotkaniu autorskim Joanny Szarańskiej, która zadebiutowała w lutym tego roku.
Odbyło się ono w Bibliotece Publicznej w Kalwarii Zebrzydowskiej o godzinie 16.30. Zakończyło się przed samą 19.00, co najlepiej obrazuje, jak bardzo było udane.
Dla mnie mega niespodzianką ze strony Asi były warsztaty ze cardmakingu.
Więcej o spotkaniu na stronie biblioteki (tutaj) oraz na blogu Babskiego Czytania (tutaj).

Większość wykonanych przez nas kartek będzie przekazana na aukcje charytatywne, ale szczegółów jeszcze nie znam.
Ja zrobiłam dwie: jedną zostawiłam, drugą zabrałam ze sobą, ponieważ nie mogłam uznać jej za ukończoną. Brakuje w niej przede wszystkim napisu: "W dniu ślubu" oraz w mojej głowie siedzi obraz chabrowego brylancika/perełki na białej kokardce.
Tak wygląda teraz; kiedyś doczeka się ukończenia :P





Komentarze