Przejdź do głównej zawartości

Dzień Babci i Dzień Dziadka - DIY

Z racji, że od zeszłego piątku Nikolka była na antybiotyku (czyt. chora/ marudna) - mało napiszę, więcej pokażę.

Z okazji Dnia Babci oraz Dnia Dziadka zrobiłyśmy z Niki pierwsze w jej życiu laurki. Nikolka oprócz "pełnoprawnych" Babć i Dziadków, ma też takich przyszywanych. Przez chorobę zdążyłyśmy obdarować tylko część, ale wszystko nadrobimy.

Przy okazji małe DIY bukietów, takich jak zrobiłyśmy dla Babć (z wyjątkiem jednej, która obdarowana została laurką, taką jak dziadkowie - w związku z tym, że wysyłałyśmy pocztą).




Potrzebne rzeczy:
* płatki kosmetyczne
* patyczki do uszu
* słomki do napojów
* filc zielony na listli i wybrany przez nas/dziecko na "okrycie" bukietu
* farba w kolorze beżowym, żółtym lub coś koło tego ;) + pędzelek
* wstążka
* klej na gorąco

Przygotowanie:
1. Jeden z końców patyczków do uszu pomalować farbą. Po wyschnięciu włożyć każdy patyczek do słomki, tak aby pomalowany koniec wystawał. Ja przykleiłam te patyczki Nikolce klejem (pistolet z klejem używałam tylko ja), ale nie jest to koniecznie - trzymają się same.



2. Tak zrobione "środki" układamy na płatkach kosmetycznych i przyklejamy klejem na gorąco. Mam nadzieję, że na zdjęciach wszystko widać. :)



3. Z zielonego filcu wycinamy listki i również doklejamy klejem. Z wybranego innego koloru wycinamy taki kawałek i kształt, aby bukiet po złączeniu ładnie się prezentował. Dla wygody można związać sobie słomki, żeby bukiet się nie rozlatywał podczas wiązania.
Wstążką wiążemy filc.




GOTOWE :)  -  pomysł znaleziony w sieci.

A tutaj laurki:






Komentarze