Przejdź do głównej zawartości

Bo przyjaciel... - Serwetkowe cudeńka i prezent niespodzianka :*

Szukałam czegoś, co odda charakter nasze relacji :* Znalazłam sporo, między innymi:

źródło:internet
źródło:internet


Ale wreszcie trafiłam w dziesiątkę :D

źródło:internet


Prawda L., że z dumą mogę powiedzieć, że mam najlepszą przyjaciółkę? :) Taką, która wspiera mnie na zakrętach życiowych, a także daje "kopniaki" do dalszej pracy. I wiem, że razem możemy śpiewać jak powyżej, a zamiast kija w szafie... no wiesz :P
Dziękuję Ci raz jeszcze, że byłaś ze mną na ostatnim "zakręcie" :*

A teraz:
Dziękuję raz jeszcze, za śliczne serwetki :* 







Do serwetek dostałam jeszcze taką oto niespodziankę urodzinową, do której przykleiły się już małe rączki :*
Co zawiera tajemnicza paczuszka będę się chwalić po 13.11 - jak widać moja kochana L. ćwiczy też moją cierpliwość (która faktycznie pozostawia wiele do życzenia :P)
Dziękuję :*



Aktualizacja:

Tajemnicza paczuszka zawierała jeszcze bardziej tajemniczą książkę ;)
I już obie z córcią znalazłyśmy w niej coś dla siebie :)
Była też kartka z życzeniami, ale zachowam ją dla siebie :P


Komentarze