Przejdź do głównej zawartości

Ambasadorka Werther's Original Soft Eclairs

Bardzo ucieszyła mnie wiadomość o zakwalifikowaniu się do grona Ambasadorów, a jeszcze większą radość sprawiła mi przesyłka z cudownie słodką zawartością.
Samo pudełko sprawiło, że się mocno uśmiechnęłam. Jest śliczne i duże. Już wiem, że zostanie ze mną na długo, bo przecież ładnych pudełek nigdy dość 😊
Otwarłam paczkę i oczom nie mogłam uwierzyć - taka ilość słodyczy 😍
Fajnym akcentem jest również list skierowany do Ambasadorów, będzie fajną pamiątką 👌
Oprócz nowości do testowania w postaci - przepysznych jak się okazało - Soft Eclairs, w pudełku znalazłam klasyczne cukierki śmietankowe Cream Candies, które pamiętam z dzieciństwa, Soft Caramels (miękkie cukierki karmelowe) oraz Creamy Filling (cukierki śmietankowe z nadzieniem karmelowym).

 Najnowszym zadaniem Ambasadora jest zdecydować, które cukierki skradły nasze serca. Moje serce i kubki smakowe skradły Soft Eclairs, które łączą karmel (w postaci cukierka) i czekoladę (w postaci nadzienia). Nie wiem, czy to dlatego, że do czekolady mam słabość, ale dla mnie właśnie TO połączenie jest idealne. Cukierek nie jest zbyt kleisty, czy zbyt ciągnący, a nadzienie czekoladowe świetnie go uzupełnia. Jedyny minus - paczka zbyt szybko okazuje się pusta. 😉

#softeclairs #swiatkarmelu #werthersoriginal #rekomendujto

Komentarze

  1. Soft Eclairs są cudownie miękkie i czekoladowe, rozkosz w ustach, która zdecydowanie za szybko znika.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz