Przejdź do głównej zawartości

Mini kreatywne bujo - Kreatywnie o miłości

Tym razem wyzwanie sprawiło mi pewną trudność. Utknęłam na dłuższy czas przy punkcie 1 oraz 4.
Zawsze miałam problem wyszukać pozytywy w sobie, ale wypisanie "za co siebie kocham", to już abstrakcja. Drugie główkowanie miałam przy pozycji "Miłość to... - czym obecnie jest dla ciebie miłość". Na chwilę obecną zostawiam te miejsca puste i liczę na to, że kiedyś do nich wrócę, mając w głowie coś, co mogę tam wpisać.
 Dzień 1 - Za co siebie kocham?
Dzień 2 - Przepis na Walentynki
Dzień 3 - Najważniejsze w moim życiu - osoby, miejsca, a może rzeczy? Stwórz listę bliską Twojemu sercu.
I tutaj (tak jak w dniu 5) wykorzystałam grafikę z Tosiakowo, która teoretycznie ma rolę trackera nastroju, ale ja takowego nie prowadzę, a grafika mnie urzekła 😊
Dzień 4 - Miłość to... - Czym obecnie jest dla Ciebie miłość. Kochasz czy jesteś kochana?
Dzień 5 - Najważniejsze momenty życia
Dzień 6 - Seriale, książki, filmy, a może muzyka?
I tutaj będzie więcej zdjęć 😉




Dzień 7 - Wyjścia, które sprawiają przyjemność. Stwórz tracker wyjść, randek z bliską osobą lub samą sobą.

👀Wszelkie komentarz mile widziane 👀

Komentarze

  1. Kochać siebie za coś...
    Nie dziwię się, że masz z tym problem. Kto by go nie miał, ale może na początek spróbuj z mniejszym kalibrem, za co siebie lubisz :) (a kto wie, może z czasem przerodzi się to w miłość :) )
    Myślę, że z tym jest sobie łatwiej poradzić.
    Kochać siebie za coś, to nie koniecznie musi być narcyzm, ale to jednak jest duże wyzwanie dla człowieka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może faktycznie łatwiej będzie za coś siebie lubić... Dziękuję Ci za podpowiedź, właśnie tak spróbuję :) Zawsze trafiasz w sedno :*

      Usuń

Prześlij komentarz