Przejdź do głównej zawartości

Testujemy klocki Lego Duplo "Mój pierwszy domek"

Jakiś czas temu zarejestrowałam się na stronie TestMeToo. Od czasu do czasu wypełniałam ankiety na tej stronie, a niedawno testowałam pierwszy raz. Był to płyn do prania Vizir, który jak najbardziej przypadł mi do gustu.
Obecnie testujemy (całą rodziną :P ) klocki Lego Duplo "Mój pierwszy domek". Córeczka jest zachwycona i jest to od kilku dni najważniejsza zabawa. Buduje coraz to nowsze konstrukcje i jest z siebie bardzo dumna. W nocy klocki leżą blisko łóżka, a już od śniadania są w użyciu.



Jedyny minus jaki posiadają to mała ilość w opakowaniu, ale na to też Nikolka znalazła rozwiązanie. Uznała, że wujek dokupi. :P


Z punktu widzenia rodzica:
+ duże klocki dają gwarancję, że dziecko nie wsadzi do buzi/noska/uszka
+ córka bawi się nimi samodzielnie, więc mam chwilę dla siebie, czyli na haft :)
+ dają sporo możliwości kombinacyjnych, co pobudza wyobraźnie dziecka i uczy myślenia
+ cztery klocki z obrazkami pokazują czynności jakie wykonuje się w ciągu dnia (budzik, miseczka zjedzeniem, kubeczek z pastą i szczoteczką oraz książeczka) oraz jeden dwustronny pokazujący dzień i noc
+ dziewczynka i chłopczyk ze swoimi łóżeczkami i zjeżdżalnia


Zapraszam na foto-relację:






Komentarze