Przejdź do głównej zawartości

Na jesienne wieczory...

Wielkimi krokami gnają do nas coraz dłuższe i coraz zimniejsze wieczory. Kto nie musi wychodzić z domu ten zaszywa się w kąciku z kocem, herbatką i ... pilotem, laptopem, gazetą, książką (wybrać według uznania).
Dla mnie najlepszą opcją jest książka. A jak książka to oczywiście potrzebna jest do niej zakładka.
Tak więc startujemy z zakładkami. Te które zaprezentuje mają już swoich właścicieli, ale w planie są kolejne.
 No to lecimy:




Dla Panny S. - biedronki :)



Dla 100-tnego fana na FB :) inicjały



Kotek - akurat nadal jest na stanie :)


Ciasteczkowy Potwór - ta jest moja i nie oddam :P


Mojego mężczyzny - piłkarz i kibic w każdym calu :*


SpongeBob - dla mojego brata


 Dla mojej wspaniałej mamusi - prezent z okazji Dnia Matki :*




Chętnych zapraszam na fanpage na FB: https://www.facebook.com/FilcoweFantazje

Komentarze